Monday, March 11, 2013

Lidah melecur makan sup ayam panas

Hai semua!

Lama betul kita tak bersua.aku bukan malas nak update blog yang ada macam takda ni tapi sebab takde sapa yang tanya kat mana beli barang2 Adam,berapa harga semua benda lah so rasanya takpe kot kalau tak update.eh?ape eh?eh?nak kena pukul?

Jom tengok gambo Adam jap nak?bosan kan baca entri meraban mak Adam ni kan?alaa ngaku jelah takde aku nak sentap pon.takot lepas aku sentap nanti aku buat monolog macam pynn jamal heh?no worries lah hahaha

Dah tak boleh  pulak nak amik gambo dari phone gallery bodo nih!takpelah nak tengok gambo Adam kang pandai la pegi kat stegrem pau kacang ok?

Eh baru perasan tajuk entri macam bongok tetiba pasal lidah melecur makan sup ayam.lunch tadi makan sup ayam dengan nasi putih.tak sedap bukan sebab mak masak tak sedap tapi tak dapat letak sambal kicap.skang ni semenjak dah ada anak (ewah ayat mak mak) dan anak bf plak terpaksa jaga makan.aritu aku pegi bantai makan ramen seafood n spicy melahar kau pedas dia tapi bajet tak bersalah makan mee dia je padahal ngelat hirup gak kuah dia sket.haa amik kau Adam dah cerry berry sian lahai.dah lah poo poo warna macam mentega kacang lady's choice lemak2 gitu.kesian tengok dia malam resah je tak boleh nak tido walaupon tau kalau tak makan ramen pon Adam memang tak tido malam T_T tapi sebagai mak mak terpaksa akur dengan kehendak takdir.lepas daripada kejadian tu aku dah buat janji pengakap tanak makan makanan pedas sangat.

Eh rasa macam dah bosan je taip entri kat hempon ni.dah la kecit,asik typo manjang jari blom cukup slim balik tapi badan dah eh?

Dah la. Bai!


No comments:

Post a Comment