Wednesday, February 6, 2013

acah-acah sakit perut

last entri update masa 37 minggu 3 hari
harini aku dah masuk 38 minggu 2 hari

selang seminggu update blog,macam ada perubahan je pau.ke ni muslihat saja nak jauhkan diri dari stegrem slow2 sebab tak lama lagi kan nak bersalin so kau takkan bukak stegrem manusia2 kejam yang upload gambo makanan akan menggugat nafsu kan?kan?contoh macam yang ni


ini stegrem mak kiz yang menang giveaway sk aritu ;p

sedap kan?tsk!alah jangankan gambo inzal camni,megi bodo rendam air panas pon aku berselera je kalau orang upload.haih..dah lepas ni sapa yang upload gambo makanan kat stegrem especially #chanteks aku cubit sorang2 sampai lebam hahaha

memandangkan aku mula cuti bersalin 18/2/2013 ni tapi arini baru 6/2/2013 tapi dah macam malas nak gi keje.bukan sengaja malas..kalau pegi keje kang mula la perut ni acah2 sakit.time cuti eh mc dok rumah senang lenang tak pulak sakit perut sangat,manjang lapo je.motip sangat anak aku ni.tapi besok rasanya pergi kerja tapi lepas checkup kat klinik desa n klinik kesihatan.tu pon kalau aku rajin la nak masuk opis balik.jumaat keje sebab ada farewell student praktikal kat opis.makan sampai gemok yeay!

siang tadi takde buat apa kat rumah lepas sarapan pukul 11.30 am ajak chip ngemas bilik.habuk dah kemain tebal macam ape dah.aku lap gobok baju,gobok solek,katil.ok lap gobok baju dengan katil tu tipu,aku lap gobok solek je hahaha koser tau dah boyot2 gigih nak lap beriye sangat.chip nyapu,tukar cadar,tampal leb2.aku tak tau ape benda nama bende alah ni since beli 3 taun lepas simpan je dalam laci.meh nak tunjuk gambo sikit walau aku dah tayag kat fb,stegrem ngan twitter.


cantik?

kretip jugak laki aku nyusun benda alah tu.boleh jadi eric leong SEPRAIS! dah hahaha.lepas penat ngemas dan mengeric leongkan dinding bilik tidur,maka lepas itu kami tidur dengan aman dan damai sampai bila2 haha pau gila.

cukup la dulu taip sampai sini.kejap lagi chip balik tapaukan roti telur kentang.kang aku upload kat stegrem nak?tanak sudah nama kau dollah hahaha kbai! 

No comments:

Post a Comment